טעמה הנפלא והטוב של CCI

שלום דרורים יקרים,

לאחרונה חזרתי מסדנת cci  שהתקיימה בהולנד, את המזוודות פרקתי זה מכבר, אבל לא את טעמה הנפלא והטוב של סדנה איכותית ומשמעותית, ועל כך אני רוצה להודות:

תודה, למקום הקסום Bakkeveen ולהיסטוריה המבורכת של האדמה הדשנה. לעצים ולדשא הירוקים, לשמש שנכחה בערגה חמימה, לאוכל המזין, טרי וטעים, בתוספת הררי גלידה מתוקה ופירות העונה. למים הזכים ולמיצים הטבעיים. להתעוררות הרכה ולשינה הערבה.

תודה, למארגנים batja, ammy, mettie, sytse, hnse, שעשו עבודה מצוינת. היו ברורים, מדויקים ותכליתיים. דבר שאפשר לי למצוא בתוכי וסביבי מקום נושם, ערני, חי, מלא פתיחות והקשבה. היחסים הטובים ביניהם תרמו מאד ליצירת  מרחב מכובד, בטוח, נינוח, משוחרר ויחד עם זאת עם גבולות ברורים ומוקפדים.

תודה, למנחים של שלל סדנאות מעצימות, בעבודה על רגשות, סדנאות תנועה ודיג', להופעות התמימות והמתוקות בערב show talent , לקבוצת התמיכה הנפלאה בהשתתפות: ליליאן, אידה,סירה.

תודה, למשתתפים השונים שחשפו קשת רגשות רחבה, לצורך הגחה וליטוש. לכל מי שחייך, חיבק, ניגב דמעה. לא החניק צעקה/פיהוק/צחוק/בכי/רעד בגלל צער, כאב, כעס, עלבון, מבוכה, בושה והרגשה לא טובה. בזכותכם אפשר היה להימצא בכל רגע נתון במרחב אוטנטי ,אחראי ואוהב.

תודה, למרליס וציצה, שבזכותם המרחיק לנדוד מוסיף אהבה ודעת...

תודה, לחברותי היקרות, שותפות למסע: ג'ניס, חוה, אידה, אביבה ומרים, שאיתן היה יותר כייף ונח.

זו מתנה מדהימה שיכולתי להעניק לעצמי מעצמי, אז תודה לעצמי.

כי בקהילה שלנו, אנו בתהליכי החיים לאט ובבטחה, עוד נראה כי עומק השינוי והשפעתו רחבים אף יותר ...

 

 

באהבה,

אתי

חזרה